Happy Birthday to me :D


..Assalamualaikum..


Ehem.. ehem.. testing, testing, one two three testing *macam la orang boleh dengar suare aku -.-* Uwaaaaaa, manyak lama woo wa tinggal ini belog since sambung study.. hehe, dah lame gile babeng aku tak update blog.. sampai berdebu, berhabuk dah belog aku ni usang ni.. now, i'm extremely busy.. <--konon, xde la busy mne..

okay.. 4 hari yang lepas, yakni 17 oct.. merupakan hari lahir yang ke 18 empunye blog buruk ni.. yay!! happy beday to me =D *tepuk tangan laju2* you know what, kat kelas aku, aku ingat aku je lahir pada tarikh tu.. rupe-rupe nye, ade lagi 2 orang.. makne nye 17 october merupakan tarikh beday aku, dia dan dia <--takyah tahu la sape gerangan nye, yang pasti dua2 laki.. eheee.. nasib  baik hari tu class 2jam je, pastu boleh balik.. so, dapat lari daripada tepung2..

pkul 11 aku balik hostel n then --> tidooo until pkul 1 sebab ade orang ketuk pintu bilik.. lepas bukak pintu je terus aku kene marah n tengking2 dengan sorang classmate aku ni.. kirenye memang 1 blok B dengar.. malu nye tok sah kate ah.. malu gile kowt -.- dengan mamai n blur nye aku redha je kene marah

Classmate A: dah ape yang ko tak puas hati nye ngan aku?
           Aku: huh?
Classmate A: takyah buat blur ko ah, aku dengar dari budak2 ni yang ko kutuk2 aku pehal??
           Aku: *muke blur* mendape ko ni?
Classmate A: ...............................
           Aku: ...........................
Classmate A: ..........................
           Aku: ................................ *tett! dialog rahsia*

tetibe ramai classmate aku yang lain berkumpul depan bilik aku.. dalam otak aku ''apesal ramai2 ni? mesti sebab bising sangat kot''

Classmate A: kalau ko nak tahu ape yang ko dah buat kat aku, ko tanya la budak2 ni..
           Aku: malas aku tanye.. biar je lh
Classmate A: tanye je lah
           Aku: iyelah............

aku pon gi je la kat budak2 ni nak tanye ape yang aku dah buat kat dia sampai dia marah sangat2.. tak sempat aku nak tanye.. baru melangkah keluar bilik, aku dah kene serang ngan tepung cap wau .. amekkk kau!! tak pasal2 aku jadi zombie segera.. *awak2, ape kate tepung tu awak buat cekodok pastu bagi kite eh.. lagi best ;p*
 arhhhhhh, perasaan aku time tu memang ah marah, bengang gile, terharu, sakit hati, malu and aku rase aku makhluk paling bodoh, macam mane lah aku boleh kene kelentong ngan lakonan dorang ni .. Oooo.. patut la ramai2 kumpul kat depan bilik aku, rupe2 masing2 tangan dah genggam$ tepung.. *uwaaaa, mama, mama.. dorang jahat, dorang buli anak mama yang comel ni XD.. marah dia cepat* <--ewww, gedik gile

Classmate A: tasha, sorry la marah2 ko.. saje je.. dorang yang pakse aku berlakon.. jangan marah
                  aku eh?
           Aku: yelah2, ko kalau jadi pelakon mesti dapat award.. sebab ko dah buat aku nangis T.T

petang tu, mama datang melawat and nak hantar laptop.. mama bagi cake as my birthday present.. thanks mama, love u..

malam tu pulak aku bawak cake tu gi bilik kawan aku yang kat tingkat 3.. kitorang celebrate birthday ramai2.. and sekarang ni dorang main cream la pulakkkk!! haih, tengahari tadi korang dah baling aku ngan tepung, malam pulak korang calit aku ngan cream -.- nasib baik birthday setahun sekali.. kalau tak, kesian kat birthday girl.. birthday aku next year, aku takkan terkena ngan korang dah ;p wekkkk, main jauh2...






No comments: