It's about final exam

..Assalamualaikum..


do you know FINAL EXAM? lets me explain, final exam is sejenis kuih yang diperbuat daripada tepung n gule2 XD okay, siyez tak lawak langsung -.- now! otak dah tak berapa nak betol sebab tension + stress yang di kuasa dua a.k.a di square kan.. okay, cukup lah aku merepek meraban di sini.. aiyoo

sebenar nye aku baru lepas habis jawab paper engineering mathematics yang senang mcm kacang.. tahu kacang? kacang buncis, kacang goreng, kacang kuda, kacang tanah.. kacang2.. hehe, memang lah soalan dia senang bin mudah, tapi aku yang.............. tett!! hahah, kurang study XD.. but, okay la.. alhamdulillah.. aku dapat jawab semua.. takde kosong2 ni.. haha.. salah ke, betol ke, tu lain cerita.. kene tunggu result keluar..

lusa ade paper engineering science.. uwaaaa, yang tu lagi susahhh.. wish me luck for the next paper.. ada lagi 3 paper.. engineering science, engineering survey n construction material and application.. okay, that's all for today.. lepas final nanti aku taip manyak2 entri eh.. now, aku nak kene pergi cafe sebab ada study group.. study la sangat *tangan ke bahu, mata ke atas* babai.. lots of love from me _tasha_




Keadaan meja kami semasa study week.. 2 hari sebelum final exam.. masih ok (rasenye la. -.-).. time ni sempat lagi nak bace paper, makan milo and so on..

sehari sebelum final.. haha, dah tak nampak rupa meja.. tak dapat nak dinafikan lagi.. memang sangat serabut, same macam otak aku sekarang ni... wakaka XD


No comments: