Saya nak sekolah balik :'(

..Assalamualaikum..

hi and hello.. kan best kalau hidup ni boleh diundurkan semula.. tapi tu semua tak kan pernah terjadi..   and yes! hidup aku bile tak sekolah ni sangat bosan.. hari2 buat bende yang sama.. bile lah nak sambung belajar ni?? dulu time sekolah sebok duk cakap 'kan best kalau habis sekolah'.. tetapi ternyata 'tak best langsung'.. nak masok form5 balik!!.. waktu persekolahan aku yang paling awesome, best, menarik ialah form5.. i dont know why.. tapi aku suke sangat masa form5..yang pasti bukan sebab dah jadi senior ye.. sebab sekolah aku ade form6.. so form6 la seniornye.. senior form6, junior form4.. abis tu form5 ape? whatever.. kan best kalau dapat masok form5 semula.. nak buat homework.. nak belajar.. nak pakai baju sekolah.. opps, sekolah saya tak pakai baju sekolah.. kami pakai baju korporat.. tapi bagi sesetengah budak yang tak suke, mereka akan panggil baju korporat tu 'baju keparat'.. alahai -.-''.. dulu aku pon tak suke, tapi bile lama2 tersuka la pulok.. but now, aku rasa macam nak letak dalam frame je baju korporat tu.. ni lah salah 1 kelebihan sekolah teknik.. tak yah pakai baju kurung ngan kain biru.. pakai baru korporat ngan seluar slack hitam.. boleh lari sebab pakai seluar..

btw, ade kawan aku kat pesbuk upload gambar time trial spm.. nak tengok tak? ade 2 keping je.. ha, baju oren tu la baju korporat.. sekolah aku ade 2 dewan.. dewan lama and dewan baru.. sekolah aku ditubuhkan pada 1966.. lama kan?? same ngan tahun mak aku lahir...



ni dewan lama, tu pasal la kecik.. dalam dewan ni ada budak jurusan perakaunan dan kejuruteraan elektrik n elektronik.. kat dewan ni tak ramai..



ni dewan baru.. budak dalam dewan ni sume nye budak kejuruteraan awam dan kejuruteraan mekanikal.. aku exam dalam dewan ni la, tapi tak tahu yang mane satu aku sebab manyak kicik woo..

hmm, aku pon nak share la gambar time aku form4 n form5.. nak form5 balik.. spm banyak kali pon tak pe -.-''.. aku sanggup.. muahaha, gilo


lawatan ke POLISAS (politeknik Sultan Haji Ahmad Shah)

lawatan pengawas pusat sumber ke pesta buku antarabangsa di pwtc

gambar yang diambil dari dalam bas.. time ni hujan, tingkap basah =)

kem pengawas pusat sumber..

my group.. bina istana pasir

motif?? 

kem pss kat aman sari resort

pengawas pusat sumber.. suke baju pj hijau tu..

buat homework lukisan kejuruteraan yang tergendala.. kantoi tak siap

explorace anjuran pengawas pusat sumber.. tepung <3

edit by aliff.. thanks


derma darah anjuran form6..HTAA



darah b.. kalau nak cari penderma, panggil aku =)

my classmate, time sambutan raya

me n nuyu.. nuyu miss u.. (aku sakai)

lawatan ke loji rawatan air di semambu.. bukan loji taik tau!

and now... 
it me =) yesterday.. pencahayaan terlampau!! terputih la pulok
















No comments: