Awesome gile !!

       ..Assalamualaikum..

hello, entry kali ini bertajuk ''awesome gile''.. tapi ape yang awesome sangat sampai boleh gile tu??takde la gile mane pon.. cume tadi masa ronda2 kat pesbuk aku ternampak bende yang aku rasa macam........ WOW, BEST NYE LAH KALAU AKU DAPAT.. bende apekah itu? jeng jeng jeng.. alahai bedroom je la.. tengok bedroom pon excited ka? ayoyo, buat malu je la aku ni.. iye lah, aku mane la ade bedroom yang lawa2.. bedroom kite biasa2 je.. takde la comel macam dalam gambar yang aku nak share nanti..so aku pon nak share gambar bedroom yang aku rase sangat cantik.. bukan cantik je, tapi unik.. aku rasa sangat best kalau aku dapat bedroom macam ni.. confirm tido bangun tengahari punyelah.. hehehe, bertuah betol owner bilik tido ni
 

amacam? cantik n simple..


ha! yang ni pon best, 2in1 la katakan.. jangan jatuh katil sudah la


yang ni bilik dalam dasar laut kah? aku pon tak tahu..


fairytale =)


\
simple but nice.. jimat space kan?



oh yeah! unik, tapi macam susah je sampai kene guna jambatan 


soft colour.. sesuailah untuk perempuan.. perfect!


haih, bile lah aku boleh dapat bilik tido yang lawo2.. mungkin suatu hari nanti.. btw, bff aku dapat tawaran dari utm course senibina.. besok dia kene gi interview.. tahniah, aku bangga untuk ko walaupon aku tak dapat :'(.. takpe, tak semestinya kite tak masok u yang same kite tak boleh kawan kan? 






No comments: