Nuyu!! i love you


..Assalamualaikum..

dear nuyu..
nuyu tadi aku baca satu blog senior kite.. dia cerita pasal bff dia.. aku pon nak jugak.. nuyu kan bff aku, sebab tu aku buat pasal kau xD.. aku sayang ko.. ko lah orang yang paling rapat dengan aku.. kite satu kelas, satu dorm, satu bilik study, satu kepala, satu hobi iaitu tido.. haha, setiap pagi kau yang kejutkan aku untuk pergi sekolah.. kau lah jam loceng aku yang paling AWESOME.. kalau tak de ko mesti aku tak kan bangun.. kesian ko kan kene kejut aku banyak kali sebab aku susah bangun pagi.. bukan pagi je, petang pon ko yang kejutkan aku.. thanks =).. ko ingat tak ada satu hari tu aku malas sangat nak bangun petang.. ko dengan kd dah kejutkan aku, tapi aku tak nak bangun jugak.. makin korang kejut, makin aku tarik selimut.. pastu ko geram n ko tarik selimut aku n campak kat katil nad.. tapi aku tak kesah, cadar kan ade XD.. pastu aku tarik cadar biar jadi selimut aku.. maklumlah aku tak boleh tido kalau tak de selimut.. time tu ko dengan kd buli aku, kd tarik cadar aku then baling kat katil dia.. so aku terpaksa lah bangun sebab dah takde selimut.. 

nuyu, ko ingat tak masa kite berdua outing pergi bsn.. ko ajak aku teman ko.. kite berdua jalan kaki dari sekolah sampai sabs.. last2 sampai bsn, bsn tu tutup... yeah! i know its really tired n annoying.. kite jalan jauh giler kot.. haha, last2 ambik teksi jugak.. remember?..

moment yang aku tak boleh lupe ialah masa first time aku naik bas.. selama ni kan aku tak pernah naik bas untuk balik rumah (dari kuantan ke kemaman).. nasib baik ade ko, kalau aku sorang tak tahu lah macam mane nasib aku >.<.. yela kan, dari form4 ayah aku yang ambik and hantar.. thanks ajar aku naik bas.. aku tak kan lupe kan jasa ko.. haha, yela kan sampai bile aku nak suruh mak ayah aku yang jadi driver aku kan? suatu hari nanti mesti aku kene naik bas jugak kan.. pasni aku tak takut naik bas dah <3

nuyu, ko lah jugak orang yang ajar aku cara nak pakai kain batik.. sejak aku kenal ko, macam-macam yang aku belajar... thanks a lot =).. at least aku dah pandai pakai kain batik sekarang ni.. hewhew, tak de la teruk sangat kan.. ko ingat tak masa kite balik dari outing.. time tu penat gile, sampai je dorm terus tido, so kite mandi time malam.. tapi malam tu hujan lebat gile + petir + guruh.. masa aku nak mandi kat toilet form5, kau ajak aku mandi kat toilet form6 untuk teman ko.. time tu aku pakai kain batik right? ko yang ajar.. time mandi tu tetibe blackout satu blok form6.. haha sengal, seram nak mampos dah la 1 mende habok aku tak nampak, rasa macam pejam mata je.. gelap giler kot -.-''.. nasib baik kite berdua.. at least tak de la takut sangat kan3?.. kalau sorang2 tak tahu la macam mane takut nye.. ade hikmah di sebalik ko ajak aku mandi sama kan?? masa nak balik dorm aku hampir terjatuh dekat depan tangga form6 sebab selipar aku licin n lntai basah.. nasib baik ko pegang aku, kalau tak mesti aku jatuh n kene mandi semula kan?? kita memerlukan antara satu sama lain.. i need u :'(.. btw, ko jugak yang ajar aku bahasa terenggganu.. aku ni duduk terengganu dari darjah 4 tapi masih tak pandai bahasa terengganu.. 

i think u are the one who know me better more than others include my own family.. aku percaya kan ko 100++%.. aku bersyukur sangat dapat berkenalan dengan ko walaupon untuk tempoh yang singkat.. really miss u now.. walaupon dalam kelas meja kita jauh, tapi tu bukan penghalang.. aku selalu datang lepak kat meja kau kan?? ko sangat2 sekepala dengan aku, tido kat prep same2, ponteng kelas sama2, pergi kooperasi sama2, outing sama2, buat 'ketupat' sama2, makan sama2, share masalah sama2, buli orang sama2, study sama2, copy n paste homework sama2, tahap kemalasan pon sama xD.. haha,  kalau aku tahu yang kawan dengan ko merupakan sesuatu yang best, dari form4 aku dah tegor ko.. tapi sayang aku kenal ko masa form5..

nuyu, ko kadang2 sangat sengal.. ingat tak time puasa ko nak sangat air coke, kat dorm masa ko bukak air coke tu tetiba *kebaboom* air tu memancut, tinggi giler kot.. last2 tinggal setengah botol je air ko.. ish3.. aku tak boleh blah masa kite mandi hujan ramai2 time spm.. sengal, dah la time spm, nasib baik tak demam.. ko ingat tak masa kita plan nak naik bukit pelindung tapi tak jadi sebab kite tak tahu nak naik dari mane.. maklum la ko ngan aku bukan asal kuantan pon.. last2 jalan kaki dari sekolah sampai tc.. haha (sengal -.-'').. cayalah, nak tercabut kaki aku.. nuyu, ko selalu same2 ngan aku bile hujung minggu.. ye la, orang lain balik rumah bile warden bagi balik, ko ngan aku lah penghuni tetap dorm di hujung minggu.. pastu dorm kite takde rupe dorm.. rupe macam rumah tumpangan ade la (bak kate warden).. ahaks!! bila petang ahad baru kite kemas dorm sebab orang lain akan balik.. ngee~

yeah! memang ramai yang rapat dengan aku: kd, aida, tirah, fieqah, wawa dll.. cume ko je yang paham perangai terok aku ni, ko jugak orang yang sama kelas, dorm, bilik study, katil sebelah menyebelah tapi katil ko kat atas and aku bawah.. n maybe sebab ko suke tido macam aku kot.. ahahaha XD.. bile aku nampak ko tido aku pon join.. same jugak macam ko..
 
LASTLY.. I JUST WANNA SAY THAT NO WORD CAN DESCRIBE U.. SAYA RINDU AWAK, SAYA SAYANG AWAK..  BILE MAU SKYPE HAH?? RINDU NI, WALAUPON KITE DAH JAUH SEKARANG NI, TAPI JANGAN LA LUPE KAN SAYA.. SAYA BAHAGIA KALAU AWAK BAHAGIA.. AKU HARAP SUATU HARI NANTI KITE AKAN BERJUMPE =) LOVE U..


No comments: