Result SPM

..Assalamualaikum..


ngeee.. dah lama tak buat post baru.. sorry lambat =) lepas ni saya akan merajinkan diri yang tak rajin ni untuk buat post baru okay?

20 march 
aku bertolak gi kuantan sebab nak memenuhi permintaan atirah yang sering mengajak aku tidur rumah dia (ayat bm boh).. aku pon on je. abah ngan mama la yang jadi mangsa sebab nak kene hantar anaknya yang banyak songeh ni.. padan muka *anak bertuah*.. aku bertolak dari kemaman pukul 3, sampai kuantan pukul 4 petang.. pukul 4.30 tirah ajak jalan2 kat pantai.. pantai ape ntah

21 march
-pagi-
oh yeah! hari yang mendebarkan *dup dap dup dap*..  tak debar mane pon.. sampai je sekolah, aku dah nampak geng aku.. haha, aku kate nak datang pukul 9.. last2 aku sampai pukul 9.45.. im sorry.. haha, tetibe cikgu datang, dia suruh masok dewan.. ala, macam suruh kambing masok kandang.. aku pon masok la (saya anak murid yang mendengar kata).. bla, bla, bla.. cikgu umumkan budak yang dapat 7A, 8A , 9A n 10A.. tahniah lah korang yang berjaya.. pastu yang lain2 cikgu suruh ambik sendiri result dekat guru kelas masing2.. aku pon pergi la *buat muka redha*.. cikgu bagi fail yang ade nama aku.. dalam fail tu ade result spm, sijil2 n majalah sekolah.. masa aku bukak fail tu aku tanya cikgu 'cikgu betol ke ni fail saya?'(dalam hati aku rasa soalan aku amat bodoh sekali).. confirm2 la nama kat fail tu nama aku.. terkejut dowh!! mejority orang tak percaya result aku.. huhu.. aku dapat 6A je~

 ye aku ngaku aku terok dalam kelas.. 
-kuat tido sampai ade panggil aku SLEEPING BEAUTY a.k.a. ratu tido dalam kelas.. 
-meja aku belakang sekali.. so tahu2 je lah 
 -mentang2 la meja aku belakang, sembang tak berhenti.. 
-slalu makan dalam kelas..
-main sudoku time cikgu mengajar
-masok kelas lambat.. alasan, 'ramai orang kat library'..(aku pengawas pusat sumber)
-main belon buih dalam kelas time add math
-cikgu chemistry mentioned nama pelajar yang kuat bersembang.. nama aku termasok dowh..
-slalu tak siap homework.. sampai sekolah "COPY N PASTE" je..
-denda yang aku pernah kene duduk luar kelas, duduk belakang kelas, kertas perekse lk (lukisan kejuruteraan) kene campak dari tingkat 3.. (nasib baik cikgu tak campak aku)

okay, lepas ambik result tu aku ngaku aku nangis.. uwaaa.. aku pon tak tahu kenapa.. sengal =.=''
-----------------------------------ENOUGH------------------------------------

petang
tirah n aku pergi megamall mak tirah yang hantar.. nak enjoy la kate kan.. ingat nak enjoy ngan bff tapi ntah, tersesat kat tempat lain.. time tu tetibe pulak lapar,  aku pon ajak makan McD sebab dah lama tak makan (kat kemaman takde McD).. asyik makan KFC je.. muak dah ambe.. masa kat McD terserempak ngan Zaimi, Alif n Imran yang tengah makan.. so kitorang pon join la sekaki.. habis je makan , dorang datang menempel kat meja kitorang.. *chit chat* dorang tanya aku plan nak pergi mana lepas ni.. aku jawab 'ntah, tak tahu lagi'.. last2 dorang pelawa main bowling.. aku pon okay je sebab memang dah lama tak main.. kitorang main 1 game je.. time tu tempat bowling memang full dengan budak yang ambik result.. so lama jugaklah kitorang kene tunggu.. bla, bla, bla lepas main kitorang pon berpecah.. tinggal lah aku ngan tirah je.. kitorang tawaf 1 megamall.. sebelum balik aku ajak berhenti kat kedai jam.. saje tengok2.. tetibe aku tenung 1 jam ni.. smart dowh jam tu.. aku beli jam colour hijau yang striking.. kawan aku beli warna merah.. saje buat kenangan..


rindu time sekolah.. rindu nak kene marah ngan cikgu.. rindu nak tengok muka ehem2.. rindu nak buat homework.. rindu nak kene denda.. rindu nak main true or deal ngan korang.. ilysm <3.. :'(




No comments: