waiting for 21 march

..Assalamualaikum..

hai, u know what? hari ni dah 18 march kot!! OMA (Oh My Allah).. im waiting for u 21 march.. haha, sebelum ni orang kate result keluar 22 march, last2 kluar kat berita yang result akan dikeluarkan pada 21 hari bulan selepas pukul 10 pagi.. makne nye calon spm 2011 kena datang selepas pukul 10 la kan? tapi aku tetap nak datang awal.. lepak2 dulu.. ronda2 sekolah dulu.. ye la, dah lama tak tengok sekolah n jumpe kawan2 kan..  btw, aku nak jumpe sir ching.. my add math teacher.. tu pon kalo sir tak busy la.. 

tapi aku tak target pon dapat berapa a.. aku tak nak target sebab nanti kalau tak dapat 
macam yang aku target.. aku akan kecewa yang teramat.. aku terima seadanya result aku (ye kot -.-'').. haha, aku tak plan lagi nak datang kuantan naik apa n bila.. abah kate naik bas jelah.. adoi, aku mane la pandai naik bas ni.. selama 2 tahun sekolah kat kuantan, abah yang ambik n hantar.. tu pasal la tak pandai naik bas.. walaupon kemaman n kuantan tu dekat (dekat ke?).. tapi aku tetap tak berani nak naik bas.. huhu.. seumur hidup aku, baru sekali aku naik bas dari kemaman ke kuantan (bas sekolah selalu la)..tapi tu pon ngan kawan.. kalo sorang, mati hidup semula aku tak nak.. 

yay! budak plkn dah balik semalam.. so, ramai la yag online.. seronok3.. tadi masa online aku ternampak gambar yang sangat comel.. ni la gambar nye..

comel sangat.. panda <3.. 


aku pon ade jumpe gambar yang agak sengal ni.. apa pendapat korang?

p/s: aku gi sekolah 21 march ni nak jumpe kawan je, bukan nak ambik result -.-''






No comments: