Shopping!

hai korang, aku nak cerita pasal aktiviti yang aku buat hari ni.. motif utama aku keluar pergi bandar untuk shopping hari ni sebenarnya nak beli beg.. ehem2 bukan beg sekolah la (aku tak sekolah dah)..
tapi bende lain yang aku beli.. bende lain yang aku beli tu ialah pashimina, syiria, belt, make-up dll (aku tak ingat aku beli ape la.. tu je kot).. haha, beg tak beli pon sebab tak berkenan..

ha! pastu kawan aku suruh belikan dia nombor pin UPU.. aceceh, nak sambung belajarla katakan.. bagos3.. kawan aku cakap dia malu nak beli sendiri (konon -.-'')..  masalahnya, dari A sampai Z aku yang buat.. start dari mintak borang, isi borang n hantar borang semua nya aku.. macam la aku yang nak.. haih, nasib baik la kau kawan aku..

hmm, lepas siap sume-sume tu, kitorang berdua pon balik (pergi 2 orang je)..sampai je rumah terus letak barang-barang tadi sebab nak keluar balik.. nak gi jalan-jalan kat pantai, tapi motor tak de.. ayah gune (ngade betol).. tak kan nak bawak kereta, ceq tak pandai naa.. lastly, bawak fixie.. penat giler kot seharian jalan tak berhenti pastu kayuh basikal  pulak.. sabar je la asal kan sampai daripada jalan kaki lagi la penat.. k la, bye2



No comments: