Saje je..

hai.. oh ya, hari ni 14 february kan.. kalau yang ade kekasih tu tahu la kan3? kalau tak tahu hari ni ada sambutan ape nampok bebeno nipu nye.. tapi seperti yang korang sedia maklum, umat Islam dilarang meraikan sambutan hari kekasih sebab haram (saje nak bagi tahu walaupon aku tahu korang tahu.. jangan ngade2 nak sambut tau).. tapi kan, kalau orang Islam boleh sambut sekalipon (berangan jap), aku tetap tak kan sambut sebab kite takde pakwe macam awak.. aku tak kesah pon tak de pakwe macam korang.. maklum la saya tak comey macam awak, saya tak hot macam awak n saya tak cerdik macam awak.. sape lah saya untuk ada pakwe.. haha, tetibe buat ayat touching.. merendah diri la konon (padahal diri terlebih tinggi..168cm kot!)

hari ni ialah hari yang membosankan.. bla, bla, n bla.. tak tahu nak buat ape, tapi pukul 9 malam nanti aku wajib melekat depan tv sebab ade cerita kegemaran aku.. aku nak tengok cerita vanilla coklat.. best woo.. tak caye try la tengok.. kat fb nanti confirm belambak2 status pasal citer vanilla coklat.. yes, aku ngaku aku dah angau giler ngan cerita tu..

ha!! memandang kan aku teramatlah bosan so aku snap gambar aku kat bilik abang aku sebab bilik dia cerah.. alang2 dah pakai tudung kan.. tapi time ni muka aku amat sakai sekali.. and also without make-up or edit.. ok, aku tahu aku tak cantik or comel macam korang tapi aku nak tunjuk jugak muka aku yang tak lawa ni.. malunye (konon.. acting lebih).. lupe pulak, takut ade yang terkonfius aku yang mane satu.. ni ha, aku yang pakai baju warne purple.. sebelah aku tu adik aku.. have fun~





p/s: adik aku memang suke buat muke pelik time ambik gambar.. kalo nak tengok gambar aku yang belambak2 or lagi banyak.. sila lah add fb (haha, terpromot jap).. dalam fb memang banyak, confirm tak larat nak tengok..








No comments: