Jadi mak cik kantin

ahaha, macam lawak je aku jadi mak cik kantin.. ehem, ehem.. bukan mak cik tapi kakak kantin.. ala, bukan pekerjaan tetap pon.. ni pon jiran aku suruh tolong dia kat kantin SMK Mak Lagam.. memandangkan saya ni menganggur, why not kan?? at least dapat gak isi topup.. 

yeah!! aku pandai dah memasak (goreng sosej, keropok lekor dan telur je~).. ish macam2 kerenah betol budak sekolah tu.. layan je la.. ye la kan selama ni mak cik je yang jaga tapi today 4 orang anak dara yang jaga.. so tahu-tahu je la kan.. 

this is my first time experience.. selama ni jual baju aku pandai la sebab dulu aku keje butik..tapi bila keje jual makanan ni, haih..bertitik-titik minyak panas kene tangan aku.. sakit woo.. kene tuntut ganti rugi ni.. haha, acah je.. ha! ni la kakak-kakak kantin tu




No comments: