Bla, bla n bla

Rindu nye rasa nak menaip kat blog yang serba-serbi hijau ni.. da seminggu tak buat entry baru (eleh baru semingggu).. yeah! sepanjang seminggu ni memang jarang ade kat rumah.. pergi situ la, pergi sini la.. oh! hari tu aku ada datang kuantan.. seriously, aku rindu gile kat kuantan.. sejak habis SPM, aku dah lama tak datang kuantan.. i miss my awesome school n also my crazy friends.. tapi sayangnya masa aku datang kuantan, kawan2 aku kat PLKN.. tak pe, ambik result nanti kita jumpa eh.. 

tapi kan, kadang-kadang sedih jugak memandangkan masing-masing rumah jauh.. and ade sorang bff aku yang habis je SPM terus hilang and lost contact.. okay fine, maybe kau busy sebab keje.. but ya, orang lain pon keje kot.. tapi tak kan la phone call pon tak boleh nak angkat.. at least, balas la mesej ke.. or facebook kan ade (aceceh).. and the problem is bukan aku sorang je try call or mesej kau, tapi kawan-kawan yang lain pon.. (tetibe lepas geram kat blog..huhu, sorry).. tapi takpe la.. nak buat macam mane, orang dah lupe kat kite..(ayat touching la konon)

nasib baik sorang je yang lost contact.. at least yang lain ade lagi.. ni la bagos nye ade kawan ramai.. semalam aku ade skype ngan kawan aku nama dia cik nuyu :). huhu, tak boleh jumpe takpe asalkan tak lost contact.. ye dok?? nak tunjuk gambar semalam.. yes, i know it's blur..just ignore okay

pooh :)

tutorial pashimina :)

huhu.. btw, semalam aku agak bosan.. so aku pon layan youtube.. aku suke tengok video Matluthfi90, ShahrinCool n ftnfdzl.. aku peminat setia channel youtube dorang tau.. huhu, sentiasa menanti video baru..




No comments: