Korea, korea dan korea

okay, entry kali ni nak cerita pasal korea.. bukan pergi melancong ke korea, tapi cume nak cerita pasal drama korea.. aku ingat lagi, dulu masa duduk di asrama aku selalu cakap macam ni ''tak pe, habis SPM nanti nak tengok cerita korea puas-puas''.. yela kan.. kat asrama aku tv dah la tak de, eh ade tu memang la ada tp rosak.. laptop apatah lagi.. kalo ade pon internet tak de, tak gune jugak kan?.. lastly, bila dah habis SPM.. tak tengok pon.. dulu je selok nak tengok..

Korean drama yang first sekali aku tengok citer PLAYFULL KISS.. best kot!! tu pon aku tengok masa pergi rumah sepupu.. mula-mula aku tak nak tengok sebab aku tak minat ngan korea nih.. tapi dorang cakap ''tasha try la tengok, best gile.. rugi kalau tak tengok''.. lebih kurang macam tu la dorang cakap kat aku.. aku pon join la sekaki.. boleh tahan best citer ni (cakap dalam hati je).. balik je rumah, aku terus bukak youtube.. bila dah tengok, ambik ko tido pukul 4 pagi.. memang tak ingat dunia dah.. tapi aku tak de la obses dan finatik macam kawan-kawan aku.. just minat-minat gitu je..


ni la cerita Playfull Kiss tu



ni hero dalam citer tu.. lepas tengok cerita tu 3 hari 3 malam aku jadi angau.. sengal betol aku ni -.-'' malu2


No comments: