About me




Nama:
 Natasha Ellina Binti Ismail

Umur:
18 years old

Nickname
Tasha, Ellina n Taslo

Asal:
Kuala Lumpur

Stay at:
Kemaman, Terengganu

Schools:
SK Selayang Baru 2, Selangor (2001-2004)
SK Seri Geliga, Kemaman, Terengganu (2004-2006)
SMK Geliga, Kemaman, Terengganu (2007-2010)
SM Teknik Kuantan, Pahang (2010-2011)

status:
single

height:
168cm (saya tinggi..bangge jap)

weight:
dah lama tak timbang

cita-cita:
pramugari n civil engineer

Seorang yang:
 banyak cakap.. 
suka membaca.. 
keras kepala..
little bit naughty..
funny..

aku suka:
bercerita, bersembang n merepek
makan.. i love it !!
tidur.. 
komik dan novel.. 
kacau orang.. sometimes =)
berkawan..

aku benci:
lipas, cicak dan katak..

aku tak suka orang yang:
penipu 
pengotor..
kuat membebel 
suka mengarah orang
banyak tanya dan penyibuk
hipokrit

Hello =)
my name is tasha.. tapi bff aku kat smt kuantan panggil aku taslo.. okay, aku ni banyak sangat cakap (sedar diri -.-'').. kalau yang kenal aku tu tahu la.. i dont know why bila dah bersembang, memang tak ingat dunia.. ala, biasa la perempuan (ye ke?).. aku tak sombong pon tapi ada jugak bff aku cakap sebelum kenal aku, dia ingat aku ni sombong.. sebenar nya tak pon.. memang la ada orang senyum kat aku tapi aku tak senyum balik sebab tak perasan kot.. yela kalau dah bercakap memang tak pandang kiri kanan dah.. sorry k.. tapi kebanyakan aku senyum balik ape (ye kot)..

hmm, ape lagi eh? aku suka makan.. sume benda aku makan kecuali kayu, batu, besi dan yang seumpama dengannya.. ha! aku suka coklat (semua orang suka sebenarnya).. lagi.. aku suka sotong kering.. ala macam makanan ringan yang ade gula tu.. bukan sotong kering yang mak korang masak.. sotong kering bergula ni ade jual kat kedai runcit.. harga dia dulu 20 sen, sekarang tak tahu la berapa sen.. kalau tak kenal jugak buat-buat la kenal yek.. aku peminat setia nasi lemak n keropok lekor..

aku minat colour purple, putih, merah(sejak akhir-akhir ni aku minat merah) dan biru.. hijau tak de dalam senarai pon kan.. haha, tp blog ni warna hijau.. ni mesti kes jangkit dari pengetua ni.. aku pilih tema hijau sebab...... aku rumah sukan hijau kot.. haha,tipu je.. takde sebab pon sebenarnya.. saja suke-suke..

hobi?? aku suke membaca sejak akhir-akhir ni.. sebab tu aku jadi pengawas library dulu.. ha!! aku suka gila dengan komik.. novel pon sama jugak.. kalau yang ada komik atau novel tu jangan tunjuk depan aku kalau tak nak kasi aku bace..

k lah, tu je kot.. bye-bye.. 

..MUCH LOVE..











No comments: